Filled Under:

BIAR BETUL ,!! Si Ibu Muda Ini Sangkakan Bayi Yang Lahir ,Tetapi Terkejut Beruk Selepas Lihat Apa Yang Dilahirkan Ini...!!!

Memang agak mengejutkan apabila seorang wanita yang berasal dari Kampung Oemolo di Nusa Tenggara Timur telah dilaporkan melahirkan anak c#icak tok%ek (gecko) kelmarin .

Menurut maklumat Nelci Nubatonis juga dilapor melahirkan haiwan itu pada awal pagi kelmarin di rumahnya di daerah Kupang .

Menurut sumber yang diperolehi , proses bersa@lin Nelci itu turut dibantu seorang bidan dari Pusat Kesihatan Oenuntono yang dikenali sebagai Josephine Lydia Hellen Wadu.

Katanya lagi , Nelci terpaksa bersalin di rumahnya sendiri kerana lokasi kediamannya yang jauh dari pusat kesihatan .

“Untuk ke klinik #Nelci perlu dibawa selama empat jam dari rumahnya,” katanya lagi .

Menurut sumber itu juga, kandungan Nelci baru sahaja berusia lapan bulan.

Berdasarkan maklumat kira-kira jam 5.30 pagi kelmarin , Nelci telah mengalami kesakitan melampau dan terpaksa dibantu untuk #bersalin.

“Tiba-tiba kami semua merasa terkejut kerana melihat bukan seorang bayi yang keluar, tetapi seekor cicak tokek,” katanya lagi .@#$%

Menurut Josephine , dia sangat terkejut apabila melihat seekor h$aiwan merayap keluar dari rahim Nelci.

Dia juga mengakui tidak pernah berhadapan dengan pengalaman sebegitu, dan cic%ak tokek itu kemudian telah dibawa ke pusat kesihatan tempatan untuk mendapatkan pemeriksaan lanjut .